ÚvodRehabilitace › Cvičení pro ženy nad 55 let

Cvičení pro ženy nad 55 let

Fitball

FIT BALL je kondiční cvičení na velkém míči, které zlepšuje správné držení těla, posiluje svaly v obl.bederní páteře a rozvíjí pohyblivost.

 

  • cvičení s velkým míčem v aerobním stylu
  • posiluje svaly celého těla
  • s prvky kalanetiky
  • zmírňuje bolesti zad a hlavy
  • napravuje špatné pohybové stereotypy
  • zlepšuje držení těla
  • zpevňuje svalové skupiny zad
  • preventivně působí proti vzniku plochých nohou
  • nahrazuje nedostatek pohybu u lidí se sedavým zaměstnáním
  • vhodné i při snižování nadváhy

 

Rekondiční cvičení pro ženy nad 55 let

 

REKONDIČNÍ CVIČENÍ je cvičení pro starší ženy se zaměřením posílit, uvolnit a protáhnout svaly celého těla. Cvičení je určeno pro ženy, kterým i v pokročilém věku pohyb přinese lepší kondici a dobrou náladu. Dle možností s pomůckami (velké míče, overball, gumy).

Rekondiční cvičení ve skupině pomáhá zlepšit fyzickou kondici, načerpat novou energii a zmírnit potíže v období přechodu - klimakteria. Cvičení nenamáhá klouby ani páteř, nepřetěžuje kardiovaskulární systém, je vhodné při problémech s odvápněním kostí (osteroporóze). Cvičení je vhodné doplnit speciální čajovou směsí pro klimakterické potíže. Cvičení příznivě působí jako prevence proti stresu a nervozitě. Přinese vám příjemný zážitek. Vhodným způsobem zmírňuje klimakterické potíže, bolesti zad a kloubů.

Cvičení ve skupině pro starší nad 55 let nezatěžuje kloubní a kardiovaskulární systém. Ke cvičení využíváme velké gymnastické míče pro rehabilitaci páteře. Cvičení zahrnuje prvky kalanetiky.

Dnešní způsob života přináší převahu sedavého zaměstnání v autech či kancelářích, jednostrannou zátěž na organismus a nedostatek vhodného pohybu, což dříve nebo později u žen (ale i u mužů) způsobí různé nepříjemné bolesti zad. V takovém případě je nejlepší řešení začít správně cvičit. Provádíme léčebný tělocvik, který příznivě ovlivňuje celou oblast páteře v kombinaci s cvičením na velkých gymnastických míčích. U nás se důkladně protáhnete a uvolníte. Můžeme vám domluvit i konzultaci s rehabilitační pracovnicí přímo ve Studiu. K řešení těchto problémů výrazně přispívají speciální masáže, snížení tělesné nadváhy a další služby, které u nás můžete využít.

Chcete si vylepšit svou kondici a posílit problémové partie postavy, jako jsou břišní, stehenní a hýžďové svaly? Za pomoci cvičebních pomůcek (činky, gumičky, overbally, tyče), vám pravidelné kondiční cvičení zlepší postavu a obnoví energii. Netrpíte výraznou nadváhou, ale přesto se vám nelíbí vaše tvary? Zkuste sestavy kondičního cvičení. Cvičení je ukončeno strečinkem.

 

Cvičení pro plnoštíhlé a obézní

 

 

Stydíte se cvičit mezi ostatními? Nabízíme cvičení ve skupině pouze pro plnoštíhlé. Kondiční cvičení je vhodné kombinovat s plaváním pro plnoštíhlé a úpravou jídelníčku v kurzu hubnutí.

 

Pilates

 

 

Aqua aerobic

 

  • kondiční cvičení proti odporu vody s pomůckami
  • vhodné k rehabilitaci nebo jako kondiční cvičení pro obézní, při nadlehčení ve vodě cvičíme kondiční cvičení
  • nezatěžuje klouby ani páteř a nepřetěžuje kardiovaskulární systém
  • pohyb ve vodě je příjemný a vyvolává fyzické i psychické uvolnění
  • mohou ho cvičit všechny věkové i výkonnostní kategorie
     

Kombinace cvičení

Chcete-li cvičit kalanetiku i kondiční cvičení, popř. cvičení pro starší ženy? U nás to není problém a sestavíme vám vhodný program. Cvičení nakombinujeme přesně tak, jak si budete přát.



Aktuální program

ZAVŘENO  1. 8. - 14. 8.

15. 8. Předporodní kurz - lednové

pro maminky s termíny porodu v lednu, v 18:30 hodin, 1. hodina je zdarma (když to nezvládnete tuto první hodinu, přihlásit se můžete jakoukoliv další). Předporodní příprava se cvičením 1x týdně. Kde: Studio 1, Vodičkova 20. Rezervace.

17. 8. Školení partnera k porodu

18.00 - 20.00 hod., Studio 1, Vodičkova 20. Předporodní kurz pro partnery k porodu, na kurz přijďte s partnerkou, abyste mohli nacvičit praktické dovednosti. Rezervace je nutná, termíny se rychle plní.

23. 8. Porod prakticky - předporodní příprava

10.00 - 12.00 hod. Shrnutí předporodní přípravy do 1 souhrnné hodiny pro maminky k zopakování nebo pro ty, které se přihlásily do předporodního kurzu později. Bez cvičení.  Opakuje se každý měsíc. Rezervace předem nutná. Místo konání: Studio 1, Vodičkova 20

24. 8. Školení partnera k péči o miminko

18.00 - 20.00 hod., Studio 1, Vodičkova 20. Předporodní kurz pro partnery. Rezervace je nutná, termíny se rychle plní.

 

Ukázka cvičení

 

Newsletter

 

Cvičení pro těhotné

Magdalena MikulandovaStudio pro ženy je zdravotní zařízení, které funguje od r. 1993 a založila ho Magdalena Mikulandová. Pobočky jsou v Praze, Karlových Varech a Říčanech. Nabízíme ženám cvičení pro těhotné, předporodní kurzy a přípravu na porod, doprovod k porodu do pordnice dulou nebo porodní asistentkou, cvičení s miminky a pro děti, kojenecké plavání, masáže pro těhotné a cvičení po porodu, služby a péči pro ženy všech věkových kategorií v příjemném moderním prostředí. Probíhají tu kurzy hubnutí Metabolic Balance. Jsme centrum pro těhotné. Péči zajišťují zdravotnice, laktační a výživové poradkyně a fitness instruktorka. Virtuální prohlídka.

 

Kontakt

Studio pro ženy

Vodičkova 20, Praha 1

Telefon: 602 471 208

praha@studioprozeny.cz

Cliquo engine | B interactive